پم پم

انتظار

1391/2/1 17:21
نویسنده : مینا
223 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم.... این روزای اخر خیلی دیر میگذره..همه منتظر امدنت هستیم...١شنبه وقت دکتر دارم تا

بهم تاریخ دقیق ورودت رو بگه.. عزیزه مامان ..بخورمت.. خیلی دوست داریم...

 

همه امیدم..دلخوشیم.. نفسم.. زندگیم تو هستی...

 

من و بابا واست کلی نقشه ها داریم..برنامه ها ریختیم... جوجوی من زودتر به دنیا بیا..

دلم میخواد تو هوای بارونی به دنیا بیای .. عاشق بارونم.... پدر بزرگتم عاشق بارون بود.. خیر و

برکت زندگیون هستی.. دعای پدر بزرگت پشتمونه... از خدا میخوام با سلامت بیای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسناسادات
1 اردیبهشت 91 17:54
لام عزيزم ميشه بريد تو اين لينک و به حسناي من راي بديد؟؟ http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php @
پرگل
2 اردیبهشت 91 11:14
ای جانم ایشالا به سلامتی بری و زایمان کنی و پسره گلت بغل کنی قدر تک تک این لحظات رو بدون...از ثانیه به ثانیه روز زایمانت لذت ببر..تو ذهنت حکش کن... ادرس وبلاگ دخترم رو هم برات گذاشتم...متظره خبرای خوبت هستم به امید خدا بووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پم پم می باشد